Nemška podjetja pri uporabi umetne inteligence stagnirajo
Uveljavljanje umetne inteligence v nemškem gospodarstvu kljub vsesplošnemu navdušenju, ki so ga sprožila nova orodja, kot je ChatGPT, stagnira, je pokazala ta teden objavljena raziskava. Lani je umetno inteligenco uporabljalo 11,6 odstotka nemških podjetij, kar je le odstotek več kot dve leti prej, je številke povzela nemška tiskovna agencija dpa.
Izsledki raziskave, ki so jo za nemško gospodarsko ministrstvo pripravili v Centru za evropske gospodarske raziskave (ZEW), so ob dejstvu, da je umetna inteligenca v zadnjih letih postala odločilen tehnološki trend, presenetili, je dejal glavni avtor Christian Rammer.
Delež podjetij v Nemčiji, ki uporabljajo umetno inteligenco, je sicer še vedno višji od povprečja v EU, ki je pri osmih odstotkih. Zaostaja pa za deleži, ki jih beležijo države, kot so Danska, Finska, Belgija in Nizozemska, je poročala dpa.
V Nemčiji so sicer na področju umetne inteligence najbolj napredni v svetovalnih in poslovnih storitvah.